NASA відкрило набір астронавтів для польоту на Марс

За даними NASA, мінімальним академічним вимогам відповідають близько 3 млн осіб у LinkedIn.

NASA відкрило набір астронавтів для польоту на Марс
Фото: EPA/UPG

Космічне агентство NASA у вівторок, 15 грудня, оголосило відкритий набір астронавтів для майбутніх проектів. Зокрема триває набір для польоту на Марс.

Про це повідомляє сайт NASA.

"NASA готує амбітну подорож на Марс, і ми шукаємо талановитих чоловіків і жінок із різних прошарків і всіх сфер життя, які допоможуть нам здійснити її. Ця група буде запущена в космос з території США на американських космічних апаратах і прокладе шлях у нашій подорожі до Червоної планети", - йдеться в повідомленні агентства.

Кандидати в астронавти повинні мати ступінь бакалавра з біології, фізики, інженерії, інформатики або математики. Також претенденти повинні мати трирічний досвід у своїй професії.

Паралельно агентство для роботи в космосі відбиратиме серед американських громадян професіоналів у найрізноманітніших сферах - від учених до лікарів.

За даними NASA, мінімальним академічним вимогам для такої роботи відповідають близько 3 млн осіб, зареєстрованих у мережі LinkedIn.

Заявки прийматимуть до 18 лютого, а сам відбір завершиться до середини 2017 року. Подати заявку можна на сайті usajobs.gov. Нагадаємо, що голландська некомерційна організація Mars One збирається до 2023 року заснувати колонію на Марсі і зараз проводить відбір колонізаторів. У лютому були обрані 100 осіб, серед яких - один українець.