ГоловнаСвіт

Flightradar випустив звіт про падіння А321

Остаточні причини падіння російського лайнера наразі не відомі

Flightradar випустив звіт про падіння А321
Обломки А321
Фото: EPA

Онлайн-сервіс Flightradar, який дозволяє стежити за становищем літаків у польоті, опублікував звіт про швидкість російського А321 в останні секунди перед катастрофою і дані про його падіння.

Відповідну інформацію оприлюднено на сайті Flightradar.

Раніше повідомлялося, що літак зник з радарів о 7:14 за московським часом. За секунди до цього часу, за даними Flightradar, літак почав різко втрачати вертикальну швидкість: протягом однієї секунди вона знизилася зі 175 метрів на хвилину до 97. Через кілька секунд швидкість падіння літака становила приблизно 2,5 кілометра на хвилину.

Дані показують коливання швидкості падіння. Так, о 7:13:19 з невідомих обставин швидкість падіння літака зменшилася, проте вже через шість секунд лайнер почав різко падати. Через дві секунди показник знову зменшився, але знову виріс через чотири секунди.

Востаннє зафіксувати літак Flightradar вдалося через GPS о 7:13:39.

"У всіх інших ситуаціях про дані висоти GPS слід надіслати запит в Управління повітряним рухом, але в цій ми бачимо їх тільки після того, як відбулася важлива подія, і літак почав швидко знижуватися", - йдеться в повідомленні. Про яку подію йдеться, не пояснюється.

Сервіс Flightradar визначає координати, висоту і швидкість повітряного судна, а також відображає на онлайн-карті пройдений шлях від місця вильоту.

Вертикальна швидкість літака - це зміна висоти польоту за одиницю часу. Показує нахилену під кутом до горизонту вертикальну складову істинної повітряної швидкості польоту за траекторіїєю. Може визначати як швидкість набору висоти польоту, так і швидкість його зниження.

Літак Airbus А321 авіакомпанії "Когалымавиа" розбився вранці 31 жовтня на Синайському півострові в Єгипті. Лайнер вилетів з Шарм-еш-Шейха в Санкт-Петербург о 6:51 за московським часом. На борту літака перебували 224 людини. Після падіння ніхто не вижив. Ця авіакатастрофа стала найбільшою в історії російської і радянської авіації.

Перші розшифровки "чорних скриньок" показали, що літак не пошкодили ззовні, а пілот не подавав сигналів лиха перед зникненням літака з радарів. Пізніше інші аналізи бортових самописців показали, що за 4 хвилини до зникнення лайнера з радарів ситуація на борту залишалася штатною, ніщо не вказувало на несправності. Однак перед моментом, коли літак зник, на записі було чути нехарактерні для штатного польоту звуки, однак при цьому екіпаж не подавав сигнали лиха. Аналізуючи запис, джерело агентства в Каїрі зазначило, що катастрофа літака сталася несподівано для екіпажу. Можливо, тому пілоти не встигли подати сигнал лиха.

Представники "Когалымавиа" на прес-конференції сказали, що виключають технічну несправність і людський фактор і єдиною з'ясовною версією назвали зовнішній вплив на лайнер.

Тим часом влада Єгипту виключає імовірність катастрофи через теракт. За їхньою версією, літак впав через технічну несправність всередині. Президент Єгипту Абдель Фаттах ас-Сісі раніше заявив, що не бачить підстав для обговорення версії про теракт.

Остаточні причини падіння літака наразі не відомі.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram