ГоловнаСвіт

Мексика відмовилася від китайської швидкісної залізниці за $3,75 млрд

Мексика мала стати третьою країною Латинської Америки з власною високошвидкісною залізницею

Мексика відмовилася від китайської швидкісної залізниці за $3,75 млрд
Энрике Пенья Ньето
Фото: www.globalmedia.mx

Уряд Мексики розірвав договір на будівництво високошвидкісної залізничної магістралі між містами Мехіко і Керетаро, вартістю $3,75 млрд, підписаний із китайськими компаніями 3 листопада.

Про це повідомляє BBC News.

Президент Мексики Енріке Пенья Ньєто заявив, що таким чином він хоче уникнути "будь-яких сумнівів у законності та прозорості" тендера, до якого допущені тільки китайські компанії. Міністерство транспорту Мексики повідомило, що проведено новий аукціон, на якому виберуть будівельників магістралі. Реакція була після того, як парламентарі звинуватили уряд в упередженості під час проведення тендера.

Попередній тендер виграла китайська China Railway Construction Corp. (CRCC). Представники мексиканської опозиції відмовилися визнати його результати, оскільки заявка компанії була єдиною, а терміни проведення тендера - занадто обмеженими, щоб інші учасники змогли підготувати свої заявки. Зацікавленість у проекті проявляли також Siemens (Німеччина), Bombardier (Канада), Mitsubishi (Японія) і Alstom (Франція). За даними агентства, вони попросили додатковий час на розробку пропозицій, проте їхнє прохання відхилили. Таким чином, китайсько-мексиканський консорціум став єдиним учасником тендера на будівництво 210-кілометрової залізничної лінії.

Читайте: У Мексиці студенти розгромили генпрокуратуру

Передбачалося, що пропускна здатність магістралі складе 30 тис. Пасажирів на день. Перший рейс був намічений на 2018. Мексика мала стати третьою країною в Латинській Америці (після Бразилії та Аргентини) з власним високошвидкісним залізничним транспортом.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram