ГоловнаСвіт

Forbes назвав найвпливовіші бренди

Під час складання рейтингу видання враховувало доходи компаній за три останні роки.

Forbes назвав найвпливовіші бренди

Американська корпорація Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів, опублікований журналом Forbes 3 жовтня.

Видання зазначає, що Apple залишається лідером з інновацій. Вартість цього бренда Forbes оцінив у 87,1 мільярда доларів, що на 52% більше, ніж рік перед тим. При цьому в рейтингу споживчих переваг компанія зайняла тільки 11 місце.

На другому і третьому місцях опинилися Microsoft і Coca-Cola, торгові марки котрих оцінено в 54,7 мільярда і 50 мільярдів доларів відповідно. Заснована Біллом Гейтсом корпорація стала лідером за вподобаннями споживачів. Видання зазначає, що Microsoft витрачає багато грошей на рекламу - 1,6 мільярда доларів щорічно, тобто майже удвічі більше, ніж Apple.

Першу п'ятірку замикають IBM (48,5 мільярда доларів) і Google (37,6 мільярда доларів). У топ-10 найвпливовіших брендів увійшли Intel, McDonalds, General Electric, BMW і Cisco. У списку із 25 брендів, представлених на сайті, російських торгових марок немає. Повну версію рейтингу опублікують у друкованій версії журналу.

Під час укладання рейтингу Forbes враховував тільки компанії, присутні у США. У зв'язку із цією вимогою до списку не потрапили такі впливові бренди, як іспанський ритейлер Zara і китайський мобільний оператор China Mobile. Видання зважало на доходи компаній за три останні роки.

Окрім того, консалтингові компанії провели для журналу дослідження споживчого сприйняття: двом тисячам осіб запропонували вибрати найбажаніші бренди серед 130 компаній, вартість яких перевищує 2,5  млрд дол. Місце бренда в рейтингу визначали з урахуванням споживчих уподобань і вартості торгової марки.

2 жовтня агентство Interbrand опублікувало свій традиційний рейтинг найдорожчих брендів світу. Перше місце в списку посіла Coca-Cola (77,8  млрд дол.), на другому і третьому рядках опинилися Apple й IBM з показниками 76,6 млрд і 75,5 млрд дол. відповідно. Eurobrand в середині вересня назваво найдорожчою торговою маркою Apple; його вартість, за версією агентства, становить 100  млрд дол. На другому і третьому місцях опинилися Coca-Cola (60  млрд дол.) і Microsoft (54  млрд дол.).

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram